Ο δικτυακός τόπος “my-pet-care.gr” είναι ένα ηλεκτρονικό εμπορικό κατάστημα πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών (στο εξής: “διαδικτυακός τόπος”) που δημιούργησε και λειτουργεί η εταιρεία με την επωνυμία “My Pet Care Ι.Κ.Ε.”, που εδρεύει στην Αθήνα, διεύθυνση Κύρου Άδωνη 14, Τ.Κ. 111 44, Αρ. ΓΕΜΗ: 17600770100, ΑΦΜ: 802418973, ΔΟΥ ΚΕΦΟΔΕ αττικής, τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης επικοινωνίας: +210 20 17 686 και ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας: info@my-pet-care.gr (στο εξής: “η εταιρεία”).
Η εταιρεία παρέχει στους επισκέπτες/τριες-χρήστες/τριες του τη δυνατότητα αγοράς υπηρεσιών ή/και προϊόντων μέσω εφαρμογών ηλεκτρονικού εμπορίου. Για περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας μπορείτε να ενημερωθείτε στην ιστοσελίδα της.
Η χρήση του διαδικτυακού τόπου υπόκειται στους όρους που παρατίθενται στη συνέχεια. Κάθε επισκέπτης/στρια-χρήστης/τρια που εισέρχεται, συναλλάσσεται ή κάνει χρήση των υπηρεσιών του προϋποθέτει και συνεπάγεται ότι έχει μελετήσει, κατανοήσει και αποδεχτεί τους παρόντες όρους, επίσης τους όρους Πολιτικής «Cookies», καθώς και τη Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (Πολιτική Απορρήτου), ακολουθώντας τους σχετικούς συνδέσμους του διαδικτυακού τόπου, τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο μέρος των παρόντων όρων, ως προς την τήρηση και συμμόρφωση από μέρους του. Kάθε επισκέπτης/στρια-χρήστης/τρια που εισέρχεται, συναλλάσσεται ή κάνει χρήση των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους όρους που διατυπώνονται στην παρούσα πολιτική.
Οι ανωτέρω όροι και το περιεχόμενο του διαδικτυακού τόπου (ενδεικτικά αναφέρονται: τιμή, διαθεσιμότητα, φωτογραφία, περιγραφή κλπ) μπορεί να αναθεωρούνται και να ενημερώνονται οποιαδήποτε στιγμή σύμφωνα με τις ανάγκες της εταιρείας, χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση. Οι δε αλλαγές αποκτούν ισχύ από τη στιγμή της πραγματοποίησης και άμεσης δημοσίευσής τους. Παρακαλείται ο/η επισκέπτης/στρια-χρήστης/τρια να ελέγχει ανά τακτά χρονικά διαστήματα τους όρους χρήσης και ιδίως πριν προχωρήσει σε οποιαδήποτε ενέργεια βάσει των πληροφοριών, υπηρεσιών ή διαδικασιών που περιλαμβάνονται στον διαδικτυακό τόπο εν γένει.
Όσοι έχουν πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα έχουν δικαίωμα να κάνουν χρήση του διαδικτυακού τόπου. Η εταιρεία δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε χρήση από επισκέπτες/τριες-χρήστες/τριες που δεν πληρούν τις ως άνω ιδιότητες.
1. Παρεχόμενες πληροφορίες και προϊόντα/ευθύνη της εταιρείας
1.1. Η εταιρεία δεσμεύεται ως προς την ποιότητα, πληρότητα και εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στον διαδικτυακό τόπο. Καταβάλει δε κάθε προσπάθεια ώστε οι πληροφορίες και εν γένει το περιεχόμενο που διατίθεται μέσω του διαδικτυακού τόπου να διέπονται από τις ως άνω αρχές, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που δεν μπορούν να προβλεφθούν ή έχουν προκύψει ακούσια ή λόγω διακοπών λειτουργίας λόγω ανωτέρας βίας.
1.2. H εταιρεία στα πλαίσια των συναλλαγών δεν εγγυάται τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και υπηρσιών που εκτίθενται στον διαδικτυακό τόπο, αλλά ενημερώνει με βάση τα τηρούμενα στοιχεία για τη διαθεσιμότητα ή μη και αναλαμβάνει σε περίπτωση μεταβολής των στοιχείων αυτών, να ενημερώνει έγκαιρα περί της μη διαθεσιμότητας.
1.3. Η εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για τυχόν απαιτήσεις νομικής ή αστικής ή/και ποινικής φύσεως ούτε για τυχόν ζημία (θετική, ειδική ή αποθετική, η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά ή/και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, δεδομένων διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση κλπ) από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη ή/και τη χρήση του διαδικτυακού τόπου ή/και σε αδυναμία παροχής υπηρεσιών ή/και πληροφοριών που διατίθενται από αυτόν ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού. Ως εκ τούτου δεν μπορεί να προβληθεί καμία αξίωση οικονομικής ή άλλη φύσεως για επανόρθωση ζημιάς που προέκυψε από τους ανωτέρω λόγους
2. Υποχρέωση και ευθύνη των επισκεπτών/χρηστών
2.1. Οι επισκέπτες/τριες-χρήστες/τριες του διαδικτυακού τόπου υποχρεούνται να κάνουν σύννομη και πρόσφορη χρήση του και να τηρούν τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις. Επίσης, δηλώνουν και αποδέχονται ότι δεν θα το χρησιμοποιήσουν όπως και το περιεχόμενο του, κατ’ οιονδήποτε τρόπο παράνομο, ανήθικο, προσβλητικό και κακόβουλο και να μην προβαίνουν σε πράξεις ή παραλείψεις που μπορούν να προκαλέσουν βλάβη ή δυσλειτουργία στην εταιρεία ή σε τρίτους ή να επηρεάσουν ή να θέσουν σε κίνδυνο την παροχή των υπηρεσιών της, όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά:
α. Η πρόκληση, μέσω της χρήσης του διαδικτυακού τόπου, βλάβης σε οποιονδήποτε τρίτο και ειδικά σε ανηλίκους με οποιονδήποτε τρόπο,
β. Η επέμβαση στον διαδικτυακό τόπο με σκοπό την παραπλάνηση οποιουδήποτε τρίτου ως προς την προέλευση του περιεχομένου του με απώτερο σκοπό την πρόκληση ζημίας της εικόνας και της φήμης της εταιρείας ή τη θέση σε κίνδυνο της ασφάλειας των συναλλαγών ή και την παρεμπόδιση της ελεύθερης πρόσβασης στον συγκεκριμένο διαδικτυακό τόπο,
γ. Η διαστρέβλωση των πληροφοριών που περιέχονται για τα προϊόντα ή/και τις υπηρεσίες καθώς και η δημοσίευση μη τεκμηριωμένων και προσηκόντως αποδεδειγμένων πληροφοριών, ειδήσεων, γνωμών κλπ που σκοπό έχουν την παραπλάνηση του καταναλωτικού κοινού, την άμεση ή έμμεση επιρροή της συμπεριφοράς αυτού, καθώς και την βλάβη της εταιρείας και των προϊόντων ή/και υπηρεσιών της εν γένει,
δ. Η εγκατάσταση ή/και προώθηση, με οποιονδήποτε τρόπο, οποιουδήποτε είδους αυτόκλητης ή μη εξουσιοδοτημένης διαφήμισης ή μη ζητηθέντων ηλεκτρονικών μηνυμάτων (spam), αλυσιδωτές επιστολές, συστήματα πυραμίδων ή και οποιασδήποτε άλλης μορφής προώθηση περιεχομένου καθώς και η εγκατάσταση διαφημιστικών μηνυμάτων χωρίς την έγγραφη έγκριση της εταιρείας,
ε. Η εγκατάσταση κώδικα, αρχείων προγραμμάτων που μπορούν με οποιοδήποτε τρόπο να επιφέρουν δυσλειτουργίες στον συγκεκριμένο διαδικτυακό τόπο ή που μπορεί να παρεμποδίσουν τη χρήση αυτού από τρίτους.
2.2. Οι επισκέπτες/τριες-χρήστες/τριες είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για την αξιολόγηση και επιλογή των προϊόντων που προσφέρονται και η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη σε σχέση με την ορθότητα της επιλογής τους, ή τυχόν ασυμβατότητες μεταξύ προϊόντων – λογισμικών – υπηρεσιών που παρέχονται από αυτή.
2.3. Οι επισκέπτες/τριες-χρήστες/τριες φέρουν αποκλειστική ευθύνη για κάθε τυχόν ζημία που ήθελε προκληθεί σε αυτόν ή σε οποιονδήποτε τρίτο εξ’ αιτίας ή εξ’ αφορμής της ως άνω χρήσης, όπως και να αποζημιώσουν πλήρως την εταιρεία έναντι οποιασδήποτε αξίωσης έχει εγερθεί από οιονδήποτε τρίτο ως αποτέλεσμα χρήσης της.
2.4. Σε κάθε περίπτωση παράνομης ή αντίθετης στους παρόντες όρους και το εκάστοτε ισχύον νομοθετικό πλαίσιο χρήσης του διαδικτυακού τόπου, η εταιρεία επιφυλάσσεται για άσκηση κάθε νομίμου δικαιώματός της για την προάσπιση και διαφύλαξη των συμφερόντων της και οι παραβάτες υποχρεούνται να αποκαταστήσουν τυχόν ζημία της.
3.3. Περιορισμός ευθύνης της εταιρείας
3.1.Η εταιρεία χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη/τρια-χρήστη/τρια εξ αφορμής της χρήσης του διαδικτυακού τόπου ή του περιεχομένου του. Επίσης δεν ευθύνεται έναντι των χρηστών/πελατών της, για ζημίες που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση / ή μη της παραγγελίας τους (εκτός των περιπτώσεων των όσων ρητά αναφέρονται στον δικτυακό της τόπο στη σχετική ενότητα).
3.2. Επίσης, η εταιρεία δεν εγγυάται ότι οι υπηρεσίες του διαδικτυακού τόπου και οι επιμέρους σελίδες θα παρέχονται αδιαλείπτως και χωρίς σφάλματα, ούτε ακόμη την έλλειψη «ιών», είτε πρόκειται για το διαδικτυακό τόπο καθεαυτό, είτε για κάποιο άλλο διαδικτυακό τόπο ή εξυπηρετητή (server) μέσω των οποίων λαμβάνετε το περιεχόμενο του.
Επίσης, η εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν παραβίαση δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας ή άλλων δικαιωμάτων τρίτων που αφορά πληροφορίες ή υλικό που παρανόμως έχει αναρτηθεί στο Διαδικτυακό Τόπο ή που έχουν αναρτηθεί από μη εξουσιοδοτημένα, ή μη νόμιμα, πρόσωπα/μέσα/μηχανισμούς.
3.3. Η εταιρεία καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια προστασίας του δικτυακού τόπου από κακόβουλο λογισμικό, δεν μπορεί όμως ποτέ να εγγυηθεί ότι δεν θα πέσει θύμα ηλεκτρονικών επιθέσεων. Ως εκ τούτου οι επισκέπτες/τριες-χρήστες/τριες θα πρέπει να φροντίζουν για τη προστασία τους με δικά τους μέσα (π.χ. χρήση antivirus κλπ) πριν από την οποιαδήποτε χρήση του δικτυακού τόπου.
3.4. Επίσης, επιφυλάσσεται ως προς το χρόνο παράδοσης των εμπορευμάτων στις περιπτώσεις ανωτέρας βίας, σύμφωνα με την παρ. 5.
3.5. Σε περιπτώσεις “Υπαναχώρησης, Επιστροφής ή Ακύρωσης παραγγελίας”, ακολουθούνται όλοι οι σχετικοί όροι, όπως ορίζονται ειδικότερα στον διαδικτυακό της τόπο.
4. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ
4.1. Όλο το περιεχόμενο του dδιαδικτυακού τόπου (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά: κείμενα, γραφικά, φωτογραφίες, ψηφιακά φωνογραφήματα, προγράμματα, πληροφορίες, δεδομένα, σχεδιαγράμματα, απεικονίσεις, εμπορικά σήματα, διακριτικά γνωρίσματα, ονόματα, λογότυπα κλπ.), εκτός των ρητά αναφερόμενων εξαιρέσεων (πνευματικά δικαιώματα τρίτων), που – ενδεικτικά – περιλαμβάνει κείμενα, γραφικά, εικόνες, φωτογραφίες σχέδια, video, ήχους κλπ. (εφεξής περιεχόμενο) αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της εταιρείας, η οποία προστατεύεται από το ισχύον εθνικό, κοινοτικό και διεθνές δίκαιο περί Πνευματικής & Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας, διατίθεται δε στους χρήστες της αυστηρά για προσωπική (μη εμπορική ή κερδοσκοπική) χρήση. Οποιαδήποτε άλλη χρήση απαιτεί τη γραπτή ρητή άδεια της εταιρείας ή του κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
4.2. Απαγορεύεται ρητά οποιαδήποτε αντιγραφή, αναπαραγωγή, μεταφορά, αποθήκευση, μεταποίηση, αναδημοσίευση, μετάδοση, διανομή, πώληση, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, ανακοίνωση, διάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του περιεχομένου του διαδικτυακού τόπου με οποιονδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς, τμηματικά ή περιληπτικά χωρίς τη ρητή προηγούμενη έγγραφη συναίνεση της εταιρείας. Η εταιρεία επιφυλάσσεται έναντι πάντων για κάθε νόμιμο ή/και συμβατικό δικαίωμά της, πέραν των ρητώς αναφερομένων στην παρούσα παράγραφο.
4.3. Όλα τα άλλα εμπορικά σήματα, διακριτικά, ονομασίες προϊόντων, ονόματα εταιρειών, γραφικά και λογότυπα που αποτελούν κατοχυρωμένα σήματα και προϊόντα πνευματικής ιδιοκτησίας τρίτων και εμφανίζονται στο δικτυακό τόπο, ανήκουν στους νόμιμους ιδιοκτήτες τους, εμπίπτουν στη δική τους σφαίρα ευθύνης και η εμφάνισή τους στον διαδικτυακό τόπο δεν αποτελεί και δε θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως μεταβίβασή ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.
5. Ανωτέρα βία
5.1. Ανωτέρα βία θεωρείται κάθε τυχηρόν γεγονός, συνήθως απρόβλεπτο, το οποίο είναι αδύνατον να αποτραπεί ακόμη και με μέτρα άκρας επιμελείας και συνέσεως. Τυπικές περιπτώσεις ανωτέρας βίας είναι ο πόλεμος, το πραξικόπημα, οι απρόβλεπτες κυβερνητικές απαγορεύσεις, η ξαφνική βαριά ασθένεια (σε κάποιες περιπτώσεις), οι επιδημίες, οι απεργίες, καθώς και τα “ακραία καιρικά φαινόμενα”.
5.2.Αν για λόγους ανωτέρας βίας δεν είναι δυνατό η εταιρεία να παραδώσει /αποστείλει στον χρήστη/πελάτη της τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες, εντός του προκαθορισμένου χρόνου, στην περίπτωση αυτή η εταιρεία θα τον ενημερώσει για τη νέα ημερομηνία ολοκλήρωσης της παραγγελίας. Σε περίπτωση που ο χρήστης/πελάτης δεν απαντήσει η παραγγελία θα ακυρώνεται.
6. Προστασία προσωπικών δεδομένων
6.1. Η εταιρεία δεσμεύεται να προστατεύει τα Προσωπικά Δεδομένα των επισκεπτών/χρηστών, τα οποία συλλέγονται κατά την ενάσκηση των σκοπών και της εν γένει δραστηριότητάς της και τα διαφυλάττει με τη μεγαλύτερη δυνατή προσοχή, συμμορφούμενη με την εκάστοτε ισχύουσα Ευρωπαϊκή και Ελληνική νομοθεσία περί προσωπικών δεδομένων.
6.2. Για περισσότερες πληροφορίες και ενάσκηση δικαιωμάτων μπορεί να ανατρέξουν οι επισκέπτες/τριες-χρήστες/τριες στους όρους Πολιτικής «Cookies», καθώς και τη Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (Πολιτική Απορρήτου), ακολουθώντας τους σχετικούς συνδέσμους στον διαδικτυακό τόπο.
7. Δικαιοδοσία-ακυρότητα όρων
7.1. Οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις χρήσης του διαδικτυακού τόπου, καθώς και οποιαδήποτε τροποποίηση ή αλλαγή τους διέπονται από τις διατάξεις του Ελληνικού Δικαίου, του Ευρωπαϊκού Δικαίου και τις σχετικές Διεθνείς διατάξεις, ερμηνεύονται δε με βάση τους κανόνες της καλής πίστης, των συναλλακτικών ηθών και του οικονομικού και κοινωνικού σκοπού του δικαιώματος.
7.2. Εάν κάποια διάταξη κριθεί αντίθετη προς το νόμο παύει αυτοδικαίως να ισχύει, χωρίς σε καμία περίπτωση να θίγεται η ισχύς των λοιπών όρων.
7.3. Καμία τροποποίηση των όρων δε θα λαμβάνεται υπόψη και δε θα αποτελεί τμήμα αυτής, εάν δεν έχει διατυπωθεί εγγράφως και δεν έχει ενσωματωθεί σε αυτή.
7.4. Αρμόδια δικαστήρια για τυχόν αναφυόμενες διαφορές εξ αφορμής του παρόντος μεταξύ των μερών είναι τα Δικαστήρια Αθηνών.
7.5. Απόπειρα φιλικής διευθέτησης διαφορών / Εξωδικαστική Επίλυση καταναλωτικών διαφορών:
Η εταιρεία έχει ως πάγια επιδίωξη, οι οποιεσδήποτε διαφορές προκύψουν ενδεχομένως από τη χρήση του ή/και την ερμηνεία και εφαρμογή των παρόντων όρων χρήσης, να επιλύονται φιλικά και εξωδικαστικά.
α. Σε περίπτωση οποιασδήποτε διαφοράς, διαφωνίας ή αμφισβήτησης απορρέουσας ή σχετιζόμενης με τη σύμβαση πώλησης και του χρήστη/πελάτη, τα μέρη οφείλουν να καταβάλουν κάθε προσπάθεια για φιλική διευθέτηση της εν λόγω διαφοράς, σύμφωνα με τα ειδικότερα οριζόμενα:
-Εντός χρονικού διαστήματος δέκα (10) ημερών κατόπιν της λήψης εγγράφου γνωστοποιήσεως από οποιοδήποτε μέρος από το αντισυμβαλλόμενό του μέρος σχετικά με την ύπαρξη της διαφοράς, διαφωνίας ή αμφισβήτησης και την πρόθεση συμβιβαστικής επίλυσής της, τα μέρη υποχρεούνται να διορίσουν εγγράφως έναν εκπρόσωπό τους (με γνωστοποίηση των στοιχείων αυτού στο αντισυμβαλλόμενο μέρος). Οι ορισμένοι εκπρόσωποι των μερών πρέπει να ορίσουν τρόπο και χρόνο
επικοινωνίας (πχ τηλεφωνική συνδιάλεξη) η οποία θα λάβει χώρα εντός χρονικού διαστήματος τριάντα (30) ημερών μετά τη λήψη της αρχικής ανωτέρω εγγράφου γνωστοποιήσεως της διαφοράς, προκειμένου να προσπαθήσουν να επιλύσουν συμβιβαστικά την εν λόγω διαφορά.
– Σε περίπτωση που η ως άνω προσπάθεια φιλικής διευθετήσεως αποτύχει, και ειδικότερα εάν είτε δεν επιτευχθεί η επίλυση της διαφοράς εντός χρονικού διαστήματος δεκαπέντε (15) ημερών μετά την επικοινωνία των εκπροσώπων των μερών είτε για οποιονδήποτε λόγο δεν πραγματοποιηθεί η ως άνω επικοινωνία εντός χρονικού διαστήματος τριάντα (30) ημερών μετά τη λήψη της εγγράφου
γνωστοποιήσεως της διαφοράς, εκτός αν στην προκειμένη περίπτωση τα μέρη συμφωνήσουν και ορίσουν την πραγματοποίηση της εν λόγω επικοινωνίας εντός μεγαλύτερου χρονικού διαστήματος, οι σχετικές διαφορές θα επιλύονται αποκλειστικά σύμφωνα με τις διατάξεις του παρ. 7.5.
β. Σε κάθε περίπτωση για κάθε διαφωνία οι επισκέπτες/τριες-χρήστες/τριες μπορούν να απευθυνθούν στο αρμόδιο όργανο όπως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία, που λειτουργεί ως εξωδικαστικό όργανο συναινετικής επίλυσης διαφορών μέσω ενδεικτικά του:
1. Συνήγορου του Καταναλωτή
Λεωφ. Αλεξάνδρας 144, 11471, Αθήνα
Τηλ.: 210 6460862, 210 6460814, 210 6460612, 210 6460734, 210 6460458
E-mail: grammateia@synigoroskatanaloti.gr
Iστοσελίδα: http://www.synigoroskatanaloti.gr/
2. Ενώσεις Καταναλωτών
Τελευταία ημερομηνία ενημέρωσης: Νοέμβριος 2024
————————————–
Αγορά, Υπαναχώρηση, Επιστροφή & Αντικατάσταση Προϊόντων
Ι. Αγορά
1.Η εταιρεία μέσω του παρόντος δικτυακού τόπου προσφέρει ευρεία γκάμα ποιοτικών προϊόντων και υπηρεσιών και δεσμεύεται ως προς την ποιότητα, πληρότητα και εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο διαδικτυακό τόπο, με ρητή επιφύλαξη τα όσα ορίζονται στους όρους χρήσης του διαδικτυακού τόπου.
2. Η εταιρεία εγγυάται ότι τα προϊόντα της είναι ασφαλή. Η αγορά και παράδοση των προϊόντων γίνεται κατόπιν σχετικής συμφωνίας μεταξύ των συμβαλλομένων μερών.
3. Κατά την αγορά αλλά και την ολοκλήρωση της εκάστοτε παραγγελίας, ο πελάτης καθοδηγείται βήμα προς βήμα από τις αυτόματες υποδείξεις του συστήματος. Η κάθε παραγγελία θα αρχειοθετείται στις βάσεις δεδομένων της εταιρείας για όσο χρονικό διάστημα είναι απαραίτητο για την εκτέλεση της σύμβασης πώλησης, εκτός εάν προβλέπει διαφορετικά ο νόμος ή ο χρήστης/πελάτης έχει δώσει την συγκατάθεση του για περαιτέρω επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, όπως αναλυτικά αναφέρονται στους όρους Πολιτικής «Cookies», καθώς και τη Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (Πολιτική Απορρήτου). Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, θα αποστέλλεται από την εταιρεία μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προς τον πελάτη, το οποίο μήνυμα θα πιστοποιεί την παραλαβή/ λήψη της παραγγελίας. Από το σημείο αυτό συνάπτεται η σύμβαση αγοράς με την εταιρεία.
4. Επίσης, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να επικοινωνήσει με τον πελάτη τηλεφωνικά, ώστε να επιβεβαιώσει την παραγγελία αν αυτό κριθεί αναγκαίο. Πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας θα έχει ο χρήστης/πελάτης τη δυνατότητα να ελέγξει την παραγγελία του και να τη διορθώσει.
5. Όλες οι παραγγελίες που υποβάλλονται υπόκεινται σε έγκριση από την εταιρεία. Είναι στη διακριτική ευχέρειά της να αρνηθεί την παραγγελία, για τους ακόλουθους λόγους:
(α) Εάν τα προϊόντα στον διαδικτυακό της τόπο δεν είναι πλέον διαθέσιμα.
(β) Εάν δεν έχει λάβει έγκριση της πληρωμής.
(γ) Εάν υπάρχει κάποιο λάθος στην παρουσίαση των προϊόντων στον διαδικτυακό τόπο, όπως π.χ. σε περίπτωση λάθος τιμολόγησης ή λάθος στην περιγραφή. Αφού ολοκληρωθεί η παραγγελία, θα αποσταλεί ένα ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) για την επιβεβαίωση λήψης της παραγγελίας, με τον αριθμό της παραγγελίας και τα στοιχεία των προϊόντων που επιθυμεί ο πελάτης να αγοράσει, καθώς και τα στοιχεία της εταιρείας ταχυμεταφοράς που θα παραδοθούν τα προϊόντα.
5. Περιορισμοί ευθύνης σε περίπτωση αναγραφής εσφαλμένης τιμής ή εσφαλμένης αποστολής:
α) Στο πλαίσιο της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών, η εταιρεία δεν υποχρεούται να αποδεχθεί παραγγελία και να συνάψει πώληση προϊόντων που, λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, εμφανίζονται στον διαδικτυακό τόπο με τιμή εσφαλμένη, ήτοι μικρότερη ή μεγαλύτερη από την ισχύουσα για το εν λόγω χρονικό διάστημα. Σε περίπτωση που διαπιστώνεται σε παραγγελία τέτοιο σφάλμα στην τιμή αλλά σε μέρος μόνο των παραγγελθέντων προϊόντων, τότε η παραγγελία ισχύει και εκτελείται κανονικά για τα υπόλοιπα προϊόντα και θεωρείται μη ολοκληρωθείσα για τα προϊόντα στα οποία διαπιστώθηκε το σφάλμα.
β) Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής μη παραγγελθέντων προϊόντων, η ανεπιφύλακτη παραλαβή τους ή η παράλειψη ενημέρωσης της εταιρείας και επιστροφής των προϊόντων δεν δύναται να θεωρηθεί ως συναίνεση, αποδοχή ή δήλωση βούλησης για αγορά τους. Σε περίπτωση που ζητηθεί επιστροφή εκ μέρους της εταιρείας και ο πελάτης καθυστερεί να επιστρέψει τα προϊόντα αυτά για διάστημα μεγαλύτερο των επτά (7) ημερολογιακών ημερών τότε η άρνησή του αυτή συνιστά δήλωση βούλησης αγοράς των προϊόντων, η παραγγελία θεωρείται ότι έχει επιβεβαιωθεί και οφείλεται η καταβολή της αξία τους.
6. Στις τιμές που αναγράφονται δίπλα από κάθε προϊόν ως τελική τιμή περιλαμβάνεται και ο εκάστοτε νόμιμος ΦΠΑ.
7. Η μεταφορά των προϊόντων γίνεται για λογαριασμό και με ευθύνη του πελάτη εφόσον απαιτείται. Η εταιρεία δεν ευθύνεται για ελαττώματα ή κακή ποιότητα των προϊόντων τρίτων που διαθέτει στους πελάτες της, επειδή τα εμπορεύματα παραλαμβάνονται από τους προμηθευτές συσκευασμένα σε κλειστά κουτιά.
8. Επίσης, η εταιρεία δεν δεσμεύεται για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων του διαδικτυακού της τόπου, αλλά αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώνει τους πελάτες με e-mail ή τηλεφωνικώς για τον ακριβή χρόνο παράδοσης σε περίπτωση που η διαθεσιμότητα ενός προϊόντος που παραγγέλθηκε, είναι διαφορετική ή έχει εξαντληθεί. Οι πελάτες θα πρέπει να ενημερώσουν την εταιρεία με e-mail ή τηλεφωνικά ότι συμφωνούν με τον νέο χρόνο παράδοσης. Σε αντίθετη περίπτωση η παραγγελία θα ακυρώνεται.
9. Σε περίπτωση που η διεύθυνση αποστολής θεωρείται από τον μεταφορέα/courier δυσπρόσιτη ή απομακρυσμένη η εταιρεία έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την συναλλαγή, αφού πρώτα ενημερώσει τον πελάτη.
ΙΙ. Υπαναχώρηση, Επιστροφή & Αντικατάσταση Προϊόντων
Ο Πελάτης έχει τις εξής εναλλακτικές:
α. Αντικατάσταση: Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρείας πουλήθηκαν λανθασμένα/ελαττωματικά προϊόντα (περισσότερες λεπτομέρειες στις σχετικές παραγράφους) η εταιρεία θα κάνει το καλύτερο δυνατό για να αντικαταστήσει το προϊόν. Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος, η εταιρεία θα επικοινωνήσει με τον χρήστη/πελάτη, ώστε να του προσφέρει εναλλακτικές. Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει εντός 7 ημερολογιακών ημέρων από την παραλαβή των προϊόντων και χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη.
Στην περίπτωση αντικατάστασης με άλλο προϊόν λόγω επιθυμίας του πελάτη για αλλαγή της παραγγελίας, χωρίς να συντρέχουν οι ως άνω λόγοι, θα επιβαρύνεται και με τα έξοδα επαναποστολής.
β. Υπαναχώρηση: Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος από την εξ αποστάσεως ή την εκτός εμπορικού καταστήματος αγορά, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση στην εταιρεία, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος.
Στην περίπτωση που θέλει να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, ο πελάτης δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιήσει το προϊόν. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία και με όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας. Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να συνοδεύεται από το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής). Για περισσότερες πληροφορίες στην ενότητα “ΙΙΙ) Ειδικότεροι όροι που αφορούν όλες τις άνω περιπτώσεις”.
Τέλος, ο πελάτης έχει επιπλέον 14 ημέρες από την αποστολή στην εταιρεία του εντύπου υπαναχώρησης να επιστρέψει το προϊόν και με την παραλαβή του η εταιρεία θα επιστρέψει το σύνολο του ποσού που έλαβε εντός 14 ημερών από την επιστροφή του.
Ο πελάτης θα ενημερώσει την εταιρεία για την απόφασή του να υπαναχωρήσει με τον εξής τρόπο:
Να κοινοποιήσει το γεγονός αυτό εγγράφως με τη συμπλήρωση και υπογραφή του εντύπου υπαναχώρησης* και αποστολή της στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@my-pet-care.gr. ή να κάνει οποιαδήποτε άλλη σαφή δήλωση για την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη συγκεκριμένη σύμβαση. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η εταιρεία κοινοποιεί αμελλητί στον χρήστη/πελάτη επιβεβαίωση παραλαβής της υπαναχώρησης.
*ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΕΝΤΥΠΟΥ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
(συμπληρώστε και επιστρέψτε το παρόν έντυπο μόνον εάν επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε
από την σύμβαση).
Προς την εταιρία με την επωνυμία “My Pet Care Ι.Κ.Ε.”, που εδρεύει στην Αθήνα, διεύθυνση Κύρου Άδωνη 14, Τ.Κ. 111 44, με email: info@my-pet-care.gr και ασκει εμπορία από απόσταση αγαθών μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος my-pet-care.gr.
Σας γνωστοποιώ με την παρούσα ότι υπαναχωρώ από τη σύμβαση εξ αποστάσεως
πώλησης των ακόλουθων αγαθών:
– Αριθμός Παραγγελίας:……………………………………………………….
– Που παραλήφθηκε στις:…………………………………(ημερομηνία)
– Όνομα και Επώνυμο καταναλωτή:……………………………………………………………
– Διεύθυνση καταναλωτή:
Οδός ……………………………………………………..
Αριθμός……….
ΤΚ…………………
Πόλη………………………………………..
ΤΡΟΠΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Α) Τράπεζα ………………………………… Αριθμός Πιστωτικής Κάρτας ………………………………………………… Χρόνος Πληρωμής …………………………. Ποσό ……………………………………. (για την περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας)
Β) Τράπεζα ………………………………… Αριθμός Λογαριασμού ………………………………………………… Χρόνος Πληρωμής …………………………. Ποσό ……………………………………. (για την περίπτωση πληρωμής μέσω τραπεζικού λογαριασμού)
Γ) Μεταφορική Εταιρεία ………………………………………………… Χρόνος Πληρωμής …………………………. Ποσό ……………………………………. (για την περίπτωση πληρωμής μέσω αντικαταβολής)
Δ) Άλλος τρόπος πληρωμής…………………………………
Υπογραφή καταναλωτή…………………………………………………..
Ημερομηνία:…………………………………………..
(Σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε το παρόν υπόδειγμα, παρακαλούμε αντιγράψτε το κείμενο και κατόπιν εκτυπώστε το και αποστείλετε το μας μαζί με το προϊόν).
Η 14ήμερη περίοδος υπαναχώρησης δεν ισχύει για όλες τις αγορές:
– Η προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν, ή λήγουν σύντομα όπως είναι τα προϊόντα διατροφής.
– Τα προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, εφόσον είναι σφραγισμένα και έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.
– Η προμήθεια προϊόντων που δεν υπήρχαν σε απόθεμα και έγιναν ειδική παραγγελία από τον πελάτη και για τα οποία η εταιρεία έχει ορίσει άλλη χρονική διάρκεια, λόγω μεγαλύτερου χρόνου παραγγελίας που απαιτεί η συγκεκριμένη περίπτωση.
– Ειδικές Προσφορές όπως π.χ. λόγω εδικής ποσότητας
γ) Ελαττωματικό προϊόν/Εγγύηση: Ως νόμιμη εγγύηση ορίζεται η ευθύνη που έχει ο πωλητής αν το προϊόν, κατά την παράδοσή του στον πελάτη, είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του, όπως αυτά περιγράφονται από τον πωλητή. Η εταιρεία οφείλει εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος από την αποστολή του από τον πελάτη να επιδιορθώσει ή να αντικαταστήσει το ελαττωματικό προϊόν. Στη περίπτωση που το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό, τότε τα έξοδα αποστολής επιστρέφονται από την εταιρεία στον πελάτη. Αν το προϊόν δεν αποδειχτεί ελαττωματικό, ο πελάτης θα πρέπει να υποδείξει στην εταιρεία τον τρόπο αποστολής εκ νέου των προϊόντων, αναλαμβάνοντας τα έξοδα αποστολής.
δ) Λανθασμένη παραγγελία: Στην περίπτωση που θεωρηθεί ότι το προϊόν που έχει παραγγείλει ο πελάτης δεν είναι αυτό που έχει επιλέξει μέσω της παραγγελίας, θα πρέπει να ενημερωθεί αμέσως η εταιρεία για τις περαιτέρω ενέργειες. Πρέπει να επιστραφεί το προϊόν εντός 7 ημερολογιακών ημέρων από την παραλαβή των προϊόντων, μαζί με την απόδειξη, που παρελήφθη κατά την παράδοση του προϊόντος. Η εταιρεία θα ελέγξει προσεκτικά το επιστρεφόμενο προϊόν και θα ενημερώσει τον πελάτη μέσω e-mail μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα για την αντικατάστασή του. Η αντικατάσταση του προϊόντος θα πραγματοποιηθεί το συντομότερο δυνατόν και αναλαμβάνει η εταιρεία τα έξοδα αποστολής.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, η εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και δικαιούται να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
ε) Πληρωμές: Η εταιρεία επιστρέφει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον πελάτη, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση του πελάτη να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Η εταιρεία μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω τα προϊόντα ή μέχρι ο πελάτης να παράσχει αποδείξεις ότι τα έστειλε πίσω, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο. Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, ο πελάτης θα ενημερωθεί μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) για την επιστροφή των χρημάτων του ως ακολούθως:
α) στην περίπτωση που η πληρωμή έχει γίνει είτε με πιστωτική κάρτα είτε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που αναφέρεται στους “Τρόπους Πληρωμής” του διαδικτυακού τόπου: Τα χρήματα είτε θα πιστωθούν στην χρεωστική/πιστωτική κάρτα που χρησιμοποίησε ο πελάτης κατά την συναλλαγή είτε με έμβασμα στον τραπεζικό λογαριασμό που υπέδειξε κατά την κατάθεση των χρημάτων ή κοινοποίησε στην εταιρεία μεταγενέστερα.
β) στην περίπτωση που η πληρωμή έχει γίνει με αντικαταβολή: Τα χρήματα θα πιστωθούν στον τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης προς τον σκοπό αυτό κατόπιν επικοινωνίας και αποστολής email. Δεν επιστρέφεται το κόστος αντικαταβολής.
γ) στην περίπτωση πληρωμής με pay pal: Τα χρήματα επιστρέφονται στoν λογαριασμό pay pal του πελάτη. Δεν επιστρέφεται η προμήθεια της pay pal.
δ) για λοιπούς τρόπους πληρωμής ισχύουν τα σχετικά με την πολιτική του εκάστοτε παρόχου.
Περισσότερες πληροφορίες στον διαδικτυακό τόπο της εταιρείας αναφορικά με τις πληρωμές και τις προϋποθέσεις.
ΙΙΙ) Ειδικότεροι όροι που αφορούν όλες τις άνω περιπτώσεις:
1. Επιστροφές και αντικαταστάσεις δεν γίνονται δεχτές μετά το πέρας 14 ημερολογιακών ημερών, εκτός της περίπτωσης που ισχύει η εγγύηση.
2. Πριν από κάθε επιστροφή θα πρέπει πρώτα ο πελάτης να επικοινωνήσει με την εταιρεία τηλεφωνικώς και μέσω email στη διεύθυνση info@my-pet-care.gr για την αποστολή φωτογραφιών του προϊόντος και της συσκευασίας.
3. Τα προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν, πλήρη και χωρίς φθορές, η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά τα συνοδεύει και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία τα συνόδευαν (π.χ. Δελτίο Αποστολής, Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ) κατά την παράδοση.
4. Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε οφειλόμενο ποσό προς την εταιρεία, συμπεριλαμβανομένου τυχών έξοδα αποστολής ή και επιστροφής αναλόγως της περίπτωσης.
5. Η επιστροφή του προϊόντος σε κάθε περίπτωση γίνεται με ευθύνη και κίνδυνο (για τυχόν φθορές) του πελάτη μέχρι τη στιγμή της παράδοσης του προϊόντος στην εταιρεία. Στην περίπτωση που το προϊόν επιστραφεί ελλιπές ή κατεστραμμένο, η εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
6. Εάν μετά την επιστροφή και εξέταση των επιστραφέντων προϊόντων δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις, εξακολουθούν να είναι ιδιοκτησία του πελάτη και θα πρέπει να φροντίσει να τα παραλάβει, με δικό του κίνδυνο και κόστος, εντός δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που η εταιρεία τον ενημέρωσε.
7. Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η εταιρεία αντιληφθεί, κατά την απόλυτη κρίση της, ότι ο πελάτης καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα, έχει κάθε δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν καλύπτονται οι παραπάνω προϋποθέσεις. Τέλος, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιεί την πολιτική επιστροφών της, οποτεδήποτε, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στο δικτυακό της τόπο ή στα καταστήματά της.
8) Υποχρέωση του πελάτη κατά την παραλαβή: Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή να ελέγξει εξωτερικά τη συσκευασία για την ανυπαρξία χτυπημάτων ή φθορών από την μεταφορά και αφού αποσφραγίσει προσεκτικά, κρατώντας τη συσκευασία, να ελέγξει εσωτερικά τα προϊόντα για τυχόν ελαττώματα ή φθορές. Στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να αρνηθεί την παραλαβή του είδους από τον συνεργαζόμενο διανομέα χωρίς να υπογράψει. Με την υπογραφή του εγγράφου στο διανομέα επιβεβαιώνεται ότι τα προϊόντα παρελήφθησαν σε άριστη κατάσταση. Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει μέσω email ή τηλεφωνικά με την εταιρεία για να αναφέρει την ύπαρξη προβλήματος την ίδια ή την επόμενη ημέρα από την παραλαβή τους, να κρατήσει τυχόν φωτογραφίες και να μην έχει χρησιμοποιήσει/τοποθετήσει το προϊόν.
9) Μεταφορά επιστρεφόμενων προϊόντων: Η επιστροφή του προϊόντος σε κάθε περίπτωση γίνεται με μεταφορική/courier του πελατη και με δικιά του ευθύνη και κίνδυνο (για τυχόν φθορές) μέχρι τη στιγμή της παράδοσης του προϊόντος στην εταιρεία. Σε περίπτωση που πελάτης δεν έχει δική του μεταφορική/courier θα πρέπει να επικοινωνήσει με την εταιρεία η οποία θα του προτείνει την δικιά της μεταφορική/courier. Σε αυτή την περίπτωση η παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων θα μπορεί να πραγματοποιείται μόνο από τη διεύθυνση που είχε δηλώσει εξαρχής για την αποστολή των προϊόντων, την οποία έχει υποδείξει κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας του και στην οποία συμφωνεί ότι υπάρχει κατάλληλη πρόσβαση στο χώρο για την παραλαβή των επιστρεφόμενων εμπορευμάτων. Αν ο μεταφορέας/courier θεωρήσει ότι η παραλαβή των προϊόντων από το χώρο που υπέδειξε ο πελάτης, μπορεί να προκαλέσει φθορά στην περιουσία του, θα ενημερώσει προφορικώς την εταιρεία και θα το καταγράψει στο έντυπο παραλαβής. Μπορεί να υποδείξει στη συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφορών/courier να συλλέξει τα προϊόντα παρά την υπόδειξη αυτή, παρόλα αυτά δε θα είναι η εταιρεία υπεύθυνη για οποιαδήποτε ζημία μπορεί να προκληθεί στην περιουσία του πελάτη ή στα εμπορεύματα δεδομένου ότι η συλλογή των προϊόντων θα γίνει με την πρέπουσα προσοχή και φροντίδα. Κατά την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων (συμπεριλαμβανομένων όλων των μερών και των εξαρτημάτων που τα απαρτίζουν) από το μεταφορέα θα υπογράψει ο πελάτης ένα έντυπο παραλαβής για να πιστοποιήσει ότι πραγματοποιήθηκε η παράδοση στο μεταφορέα. Το έντυπο παραλαβής θα του δοθεί από το συνεργαζόμενο μεταφορέα/courier.
10. Επιστροφή αντιτίμου αξίας επιστρεφόμενων προϊόντων: Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής και επιθυμεί ο πελάτης την επιστροφή της αξίας, θα του επιστραφεί το ποσό που αναλογεί στην αξία των εμπορευμάτων, αφαιρώντας τα τυχόν έξοδα αντικαταβολής, επιστροφής ή και αποστολής (ανάλογα την περίπτωση), είτε με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, είτε με επιστροφή χρημάτων μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό του λογαριασμό.
Η επιστροφή του αντιτίμου των επιστρεφόμενων προϊόντων θα πραγματοποιείται εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Σε κάθε περίπτωση, θα πραγματοποιείται αφού ενημερώσει γραπτώς την εταιρεία για το αίτημα επιστροφής των προϊόντων και η εταιρεία δεχτεί την επιστροφή, καθώς και εφόσον τα προϊόντα έχουν επιστραφεί στη εταιρεία.
Στην περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση ή/και επιστροφή των προϊόντων έχει καταβληθεί στην εταιρεία το χρηματικό ποσό μέσω πιστωτικής κάρτας από την τράπεζα, η εταιρεία υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.
Στην περίπτωση που έχουν εφαρμοστεί άτοκες δόσεις, ο αγοραστής οφείλει να αναμένει μέχρι την πάροδο του χρόνου που έχει επιλέξει, για την εξόφληση της παραγγελίας από την Τράπεζα στην εταιρεία.
Εάν το προϊόν έχει αγορασθεί με την μέθοδο της αντικαταβολής, δεν επιστρέφεται το κόστος αντικαταβολής.
Εάν τα επιστρεφόμενα αγαθά είναι μέρος μιας μεγαλύτερης παραγγελίας, για την οποία δόθηκε μια ποσοτική έκπτωση στο συνολικό ποσό, και η αφαίρεση της αξίας τους από το συνολικό ποσό οδηγεί σε μια έκπτωση μικρότερου ποσοστού, η διαφορά θα αφαιρεθεί επίσης από το επιστρεφόμενο ποσόν.
Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρέσει το κόστος αποστολής των ακυρωθέντων προϊόντων, ακόμα και όταν αρχικά είχε πληρωθεί από τον πελάτη ένα μικρό ποσό ή και καθόλου, ως μία έξτρα έκπτωση για την αγορά των προϊόντων. Ειδικότερα, τα δωρεάν μεταφορικά ή/και τα χαμηλά μεταφορικά κόστη, είναι ένα μπόνους (δώρο) για την αγορά συγκεκριμένων προϊοντων της εταιρείας και ο πελάτης χρεώνεται για το κόστος αποστολής τους.
Για λοιπούς τρόπους πληρωμής ισχύουν τα σχετικά με την πολιτική του εκάστοτε παρόχου για την οποία θα ενημερώνεται σχετικά ο πελάτης.
Τελευταία ημερομηνία ενημέρωσης: Nοέμβριος 2024