Ως πελάτης μας έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα, ανεξαρτήτως λόγου επιστροφής.
Επιστροφές γίνονται σε όλα τα προϊόντα εκτός των προϊόντων διατροφής. Αυτό συμβαίνει λόγω της ιδιαιτερότητας και της ευαίσθητης φύσης αυτών των προϊόντων, με σκοπό την ασφάλεια και τη σωστή φροντίδα των μικρών μας φίλων.
Εάν η επιστροφή οφείλετε σε δικό μας λάθος, είτε γιατί το προϊόν είναι ελαττωματικό, είτε γιατί είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, θα σας επιστραφούν τα χρήματα και το My Pet Care θα επιβαρυνθεί με το κόστος επιστροφής.
Σε διαφορετική περίπτωση το κόστος επιστροφής διαμορφώνεται ως εξής:
Για έως 10 κιλά, το κόστος μεταφορικών επιστροφής είναι στα 3,50€.
Για άνω των 10 κιλά, το κόστος μεταφορικών επιστροφής είναι στα 4,90€.
Πώς μπορείτε να επιστρέψετε προϊόν;
1. Θα πρέπει να μας ενημερώσετε για την επιστροφή.
2. Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (εξαιρούνται οι περιπτώσεις που το παραλάβατε κατεστραμμένο), μαζί με το παραστατικό πώλησης (τιμολόγιο ή απόδειξη).
3. Η παραγγελία σας θα πρέπει να επιστραφεί στο My Pet Care εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας.
4. H επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας στην αποθήκη μας.
5. Σε περίπτωση που η πληρωμή της παραγγελίας σας έχει πραγματοποιηθεί με κάρτα, IRIS, Apple Pay/Google Pay ή PayPal, τα χρήματα θα επιστραφούν στον λογαριασμό από τον οποίο πραγματοποιήσατε την πληρωμή. Για τις παραγγελίες που η πληρωμή τους έγινε με αντικαταβολή, η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιηθεί σε μία από τις τράπεζες Πειραιώς, Alphabank, Eurobank ή Εθνική, κατόπιν δική σας επιλογής.
Πού μπορείτε να επιστρέψετε προϊόν;
Επιστροφή στο eshop:
Καλέστε μας για να μας ενημερώσετε για την επιθυμία σας να επιστρέψετε την παραγγελία σας και θα δρομολογήσουμε εμείς την επιστροφή με τον courier.